søndag den 9. oktober 2016

Tang Thorkil som Folketaler til Tangfestival i Edinburg i Skotland ♥


Søndag den 11. september 2016
havde jeg, i min egenskab af
fornøjelsen af at være inviteret
af det skotske
for at holde en tale
på 5 kvarter.


Arrangementet fandt sted
i Royal Botanical Garden
i Edinburg.
Temaet for min tale
var, at spiselig tang
ganske enkelt er =
den sagnomspundne
Ungdommens Kilde.
Jeg er klar over,
det er store ord.
Faktum er, jeg kan redegøre
for det godt og grundigt.
Jeg tager udgangspunkt
i min egen 10 årige
tanghistorie
og så bruger jeg
videnskabelige
fakta til at
underbygge
mine erfaringer.
Jeg talte for en
større forsamling
af skotter
og fik stor
anerkendelse
og ros
for min
præsentation
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
To be a Light
for Grandmother Oceans
edible Seaweeds
isn't the worst
a man can be.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar