fredag den 23. oktober 2015

Jeg tar mig en tar mad ... Tartar med spiselig Tang ♥



Jeg har uddelegeret
min hukommelse
til bl.a. Facebook
reminder. Så fik
jeg her et år senere
dette billede præsenteret
af en tartarmad jeg
fremstillede for et år siden.
Jeg tænkte: Arh ... sådan
en skal jeg sgu også have
i dag. Ho Ho mig afsted
til delikatesse afdelingen
i nærmeste supermarked.
ØV. Det var udsolgt.
"Kan I ikke lave lidt mere"?
Det ville det venlige personale
hellere end gerne.
Da jeg var kommet hjem
igen kiggede jeg i haven
efter en tallerkensmækkerblomst
at pynte med. Også pga. dens
delikate, skarpe karsesmag.
Der var én der var perfekt.
Den brugte jeg.




Der er brugt tre forskellige
tangprodukter i måltidet.
Det ene er Buletangssaltet
på den rå æggeblomme
og det andet er det
lidt grønnere
jeg hurtigt har blødt
op i lidt vand.
Det trejde er
mit hjemmelavede
Buletangssmør
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar